Volgers

maandag 20 december 2010

Het besneeuwde stokje van Margreet:) - The snowy stick from Margreet

Margreet geeft me het "besneeuwde" stokje door en daardoor wordt me gevraagd om mijn 10 eerste gedachten te noteren op mijn blog.  Het zal jullie niet verwonderen dat veel zal gaan over de sneeuwval.
Hier gaan we dan:
1. Bij het wakker worden "Zal het nog veel gesneeuwd hebben?" en "Zal ik moeten krabben vooraleer ik kan doorrijden?"
2. Hoe zal het zijn met mijn jongste dochter vandaag?  Haar laatste examen en morgen vertrekt haar boezemvriendin voorgoed naar het buitenland (Oostenrijk - Wenen)
3. Zal ik na mijn werk op tijd bij de dierenarts, de bank en de winkel geraken in dit weer?
4. Eerst even een lekker tasje thee zetten, daar heb ik nu zin in.
5. Welke kleren zal ik in dit weer aantrekken?
6. Hoe zou het zijn met arme mensen die nu in de koude moeten slapen, zonder verwarming?
7. Hopelijk geraakt mijn man met zijn fiets zonder kleerscheuren en valpartijen op zijn werk vandaag!
8. Zal ik op tijd op mijn werk geraken vandaag?
9. Heb ik alles bij ... ben ik niks vergeten (ik vergeet nogal gemakkelijk :) )
10. Aan wie zal ik het "besneeuwde stokje doorgeven?"

Margreet passed me "the snowy stick" which means I have to note 10 things I think about from the moment I wake up.
You'll understand a lot of these things will be about the snow...
Here we go:
1. As I wake up I aske myself "will it have snowed a lot last night?" " will I be able to drive my car without having to do a lot of work getting the snow of my car?"
2. How will things go for my youngest daughter as she has her last exam today.  Her best friend moves tomorrow to Austria (Vienna) and this is very difficult for her.
3. Will I be able to get to the bank, vet and shop in time today?
4. First of all I would like a nice cup of tea to start my day
5. What shall I put on in this weather?
6. I think about the poor people having no place to keep warm ...
7. Hopefully my husband will arrive safely at his work without falling or slipping with his bike!
8. Arriving on time at my work ... will it be possible?
9. Do I have everything with me ... didn't I forget anything (forgetting things is a "hobby" of mine :) )
10. Who shall I pass the snowy stick?

Ik koos Martine, Joke en Jeannet!
I chose Martine, Joke en Jeannet!

1 opmerking:

  1. Haaa, leuk jouw gedachten hier te lezen!
    Breng je volgend quiltcafé je huisjes eens mee?

    BeantwoordenVerwijderen