Volgers

woensdag 12 juni 2013

Wat doe je met blokken die in de kast blijven liggen?

Wel... de voorbije twee jaren heb ik veel blokken gepatched, maar toch zijn er altijd een paar die ik niet gebruik.  Waarom?  Omdat de kleuren uiteindelijk toch niet in de quilt passen, omdat ik andere patronen mooier vind...  Dus, blijven ze in de kast liggen.
Deze vier blokken niet!  Heb er pannenlappen/onderleggers van gemaakt.   Neen... het is geen zonde van die blokken!  Anders zouden ze toch maar in de kast blijven liggen.  En ik ga er nog iets leuks mee doen, maar daarover ga ik nu nog niks vertellen.  Dat is nog even een geheimpje.





Verder heeft James dit weekend genoten in de tuin van het mooie weer.  Onder een struik zitten wachten op de vogeltjes.  De deugeniet!  Wij zorgden ervoor dat vogeltjes niet landden in onze tuin.  Er vielen geen doden, noch gewonden.


Na mijn vorige haakwerkje (roze omslagdoek) maakte ik er meteen nog een andere.  Ben erg blij met het resultaat.  Wel helemaal anders doordat de wol meerdere kleurtjes had, maar dat was net de bedoeling natuurlijk.



En nu wil ik nog wat andere haaksteken leren.  Ben dus aan een kleine plaid begonnen.  Het gaat goed ;)



Zo, tot daar mijn verslagje ;)  Hoop dat jullie ook een leuke tijd hebben.  Ik alvast wel. xxx

5 opmerkingen:

  1. je blokken vind ik alvast prachtig, poezen en vogeltjes gaan nu eenmaal niet samen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee om die blokken toch nog te verwerken. Ze zijn veel te mooi om zo maar in de kast te laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. piep oh al een tweede sjaal, mijn krokodil wordt al beetje goter,
    leuke steek echt,
    en de plaid....ook zaaaaalig.
    zullen de poezen ook leuk vinden, ohohoh

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd naar je geheimpje. Ik heb nl ook nog zo'n blok in de kast liggen. Pannenlap dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welke haaksteek heb je gebruikt voor de groene plaid?

    BeantwoordenVerwijderen