Volgers

zaterdag 24 augustus 2013

Quilt-vrijaf-donderdag-verslaving :) hebben hebben hebben

Donderdag nam ik een dagje vrij om zalig te quilten, patchen en vooral shoppen bij Naald en draad.
Ik heb me HELEMAAL laten gaan :)  Er waren nieuwe Moda-stoffen en ook Lynette Anderson was weer van de partij.  En wat denk je ... ik heb mijn vingertjes snel door de stofjes laten gaan en heb uiteindelijk van elke nieuw stofje van Moda een fat quarter gekocht.  De drie stofjes van Lynette gingen er ook aan, maar daar nam ik iets minder van.  Wat ik er mee ga doen?  Geen idee ... ik moest ze gewoon hebben.  Wie herkent dit gevoel.  Voelen, ruiken, aaien, in andere volgorde leggen, tien keer bekijken, twijfelen .... hahaha.  Mijn stoffenassortiment groeit dus lekker aan.


Uiteraard heb ik die dag ook iets gedaan!  O.l.v. Carine Remmery startten we met het maken van mug rugs.  Hieronder het resultaat van die dag.

Een hele tijd geleden kocht ik in de solden een paneel voor een wintertafereel.  Daar ben ik dan ook maar aan begonnen, want anders is die nooit op tijd klaar.  Daar moet ik alleen maar aan quilten, dus dan kan ik lekker afwisselen.  
Om het dan nog wat gekker te maken, haakte ik nog een plaid en de wereldbekende elise-sjaal



Het was weer een tijdje geleden dat ik nog iets geplaatst had, maar nu weten jullie waarom?
En nu ... nu ga ik mijn mug rugs verder afwerken, een lekkere spaghetti maken voor mijn gezinnetje, een wasmachine insteken, de vaatwasser leegmaken en een tasje thee drinken.  Fijn weekend iedereen xxx


5 opmerkingen:

  1. En dat allemaal op een donderdag? Je bent een kanjer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jammie wat een prachtige stofjes heb je gekocht. Ze zouden zo in mijn kast passen:-)Maar behalve dat je mooie stofjes gekocht hebt heb je ook nog keihard gewerkt. Tsjonge wat een plaid zeg. Een flink formaat. En je quilt zal wel op tijd afkomen met de turbo die je erop hebt staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige stoffen,die moda geeft toch steeds zo'n mooie glans,he...
    Zalig!
    Ben dit weekend bij Annick Gobelin geweest en het was daar ook weer feest ;-)...
    Zalig,he...
    Veel plezier met je lapjes en veel naaiplezier ;-).
    Groetjes,Nanske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. piep, ohla jij bent ook vlijtig bezig geweest meid,
    mooi hoor.

    En wat een prachtige stoffen heb je daar.
    Heerlijk he, zoals je zegt, kijken, strelen....verleggen...zaaaalig
    benieuwd naar de mug-rug

    Hoop je snel weer te zien

    knufje mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Veerle,

    ik lees vandaag je blog en herkende het stof van je wintertafereel. Ik heb dat hier ook nog liggen. Die rode rand is een mooi idee!
    Mijn herfst-rug-mug is ook klaar en heel goed gelukt.(al zeg ik het zelf:) )
    Groetjes,

    Martine

    BeantwoordenVerwijderen