Volgers

zondag 27 april 2014

Love me, love my cat quilt van Robin Kingsley - crochet along 2014

Op 1 januari 2014 kreeg ik van mijn oudste dochter (Yana) en haar vriend (Joris) een kattenpatroon cadeau met achtergrondstof en draad.  Natuurlijk ben ik er heel blij mee, want ze weten hoeveel ik van katten houd en ook van patchwork.  Dus ... tussendoor er maar aan begonnen.
Snel wat foto's genomen (zonder mijn lapjes te strijken, hahaha) maar zo hebben jullie een idee van de leuke stitchery.  Er zitten ook nog wat patchworkblokken in, maar die laat ik volgende keer zien (de batterij van het fototoestel was ineens op en blijkbaar ben ik de enige thuis die ze kan opladen ...).  De hoofdkleur is roze in allerlei mogelijke stofjes (restjes die ik nog had en zo perfect verwerkt konden worden.
Enfin, wat denken jullie ervan?


Randje per week zal dus ook voor volgende keer zijn, maar ik was nog net snel genoeg om mijn crochet along 2014 te fotograferen.  En wat worden die toch mooi!  Een bonte en een blauw/paarse.
Zo heeft hier thuis iedereen zijn voorkeur, maar zelf vind ik het moeilijk om een voorkeur te hebben :)



Wat is handwerken toch een zalige hobby!  Hoop dit nog heel lang te kunnen doen, want wat zou ik het missen.  Dus ik hoop nog lang goed te kunnen zien, goede handen te hebben, geen nek- en rugklachten en vooral dat ik nog heel lang mag leven, want ik wil nog zoveel maken!  Ben ik alleen zo handwerkgek? :) Ik denk het niet hé?


3 opmerkingen:

  1. Beide dekens worden prachtig!!! En je katten-blokken zien er geweldig uit!!!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, je stichery is echt prachtig!
    Zo'n leuke poezentaferelen!
    Ben superbenieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. شركة المثالية للتنظيف تسعد بتقديم خدماتها لعملائها بالمنطقة الشرقية خدمات تنظيف خدمات مكافحة حشرات خدمات تسليك مجاري المياه للمطابخ والحمامات جميع الخدمات المنزلية تجدونها مع شركة المثالية للتنظيف بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي كافة الادوات الحديثة والعمالة الماهرة

    شركة المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر
    شركة المثالية للتنظيف بالجبيل
    شركة المثالية للتنظيف بالقطيف

    BeantwoordenVerwijderen