Volgers

zondag 24 februari 2013

Hexagonnen

Veel mensen vinden het kopen van hexagon-kaartjes erg duur, omdat ze er vaak zoveel nodig hebben.
Overal op internet vind je print-mogelijkheden om zelf kaartjes te knippen, maar in de volgende blog vond ik toch wel iets heel interessants:
http://cadouri-din-inima.blogspot.ro/2013/01/tips-for-cutting-hexagon-templates.html

Je vindt er ook meteen de link naar een pdf-bestand waar je deze hexagonnen kan afdrukken.
Misschien loop ik hopeloos achter en kent iedereen dit systeem al, maar voor diegenen die het nog niet kennen ... veel plezier.

Laat even weten of het voor jullie een verbetering is, of misschien hebben jullie nog wel een beter idee?

Fijne zondag nog!

1 opmerking:

  1. Hoi Veerle, ik gebruik nooit kaartjes om de stof er om heen te naaien, maar ik teken het op de stof met 1 malletje en dan naai ik het zo aan elkaar. Hoef ik het ook niet erachter uit te halen/prutsen. Werkt ideaal voor mij.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen